Anulowanie zlecenia
?????????? ????????
Klienci serwisu mają możliwość anulowania zamówień, co do których nie podjęto jeszcze próby wykonania usługi transportowej, nie później niż 24 godzin od złożenia zlecenia. Po upływie 24 godzin od momentu akceptacji zlecenia zostanie naliczona opłata za anulowanie zamówienia według Cennika Usługodawcy.
- Anulowanie - ?? ??? od zatwierdzenia (bezpłatnie)
- Anulowanie - ?? ??? od zatwierdzenia (odpłatnie) - 0,00 zł + 10 % wartości
- Anulowanie - ?? ??? przed dniem załadunku (odpłatnie) - 0,00 zł + 30 % wartości
Jak anulować zlecenie?
1. Aby anulować zlecenie na przewóz towaru należy zalogować się do swojego panelu klienta.
2. Następnie wybrać zlecenie, które chcesz anulować.
3. W kolejnym kroku należy wybrać opcję anuluj.
4. Następnie wyświetlą się koszty anulowania zlecenia, które są określone w cenniku - usługi dodatkowe.
5. Koszty anulowania są uzależnione od etapu realizacji zlecenia. Jeśli zgadzają się Państwo na podane koszty proszę kliknąć „anuluj zlecenie”
powrót do aktualności