Reklamacja
Jeżeli masz założone konto w serwisie, możesz złożyć reklamację bezpośrednio ze szczegółów zlecenia po zalogowaniu.
Dane zlecenia zostaną automatycznie uzupełnione i będziesz miał dostęp do szczegółów w liście reklamacji.
Szczegółowe informacje o składaniu reklamacji znajdziesz w naszym poradniku.
Pliki do pobrania:
Protokół szkody
Formularz reklamacyjny
Zrzeczenie się praw do reklamacji
Jak złożyć reklamacje?
- Aby złożyć reklamację należy zalogować się do swojego panelu klienta oraz wybrać zlecenie, którego dotyczy reklamacja.
- Następnie należy kliknąć utwórz reklamację.
- W kolejnym kroku należy uzupełnić dane wymagane do złożenia reklamacji oraz załączyć protokół szkody.
- Po rozpatrzeniu zgłoszenia dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu przekazania decyzji.
Należy pamiętać aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć :
- czytelnie wypełniony protokół reklamacji,
- oryginał listu przewozowego lub etykiety,
- kopię protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kierowcy,
- faktury zakupu przedmiotu, którego dotyczyła szkoda,kalkulacji kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji – w przypadku producentów,
- faktury za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana,
- udokumentowaną kwotę roszczenia,
- wykaz załączonych dokumentów.
Kiedy reklamacja MOŻE nie zostać rozpatrzona pozytywnie?
- jeśli towar nie został zapakowany
- jeśli towar został nieodpowiednio zabezpieczony tj.: nie spełnia standardów pakowania firmy CTL GROUP
- jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie ma widocznych uszkodzeń
- jeśli towar nie został sprawdzony w obecności kuriera
- w przypadku łączenia towarów np.: maska+błotnik, zderzak+lampa
UWAGA!
- Każdy towar ubezpieczony jest do kwoty 100 zł
- reklamacja jest możliwa tylko w momencie posiadania dowodu zakupu .
- zrzeczenie się praw do reklamacji . W przypadku składania reklamacji przez osobę/firmę, która nie jest zleceniodawcą, wymagane jest uzyskanie od zlecającego dokumentu w którym to zleceniodawca (płatnik) zrzeka się praw do reklamacji na rzecz nadawcy/odbiorcy. Dokument ma na celu zapobieganie dublowania się reklamacji.