Aby złożyć reklamację należy zalogować się do swojego panelu klienta oraz wybrać zlecenie, którego dotyczy reklamacja.
Następnie należy kliknąć utwórz reklamację.
W kolejnym kroku należy uzupełnić dane wymagane do złożenia reklamacji oraz załączyć protokół szkody.
Po rozpatrzeniu reklamacji nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu przekazania decyzji.
Należy pamiętać aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć :
- czytelnie wypełniony protokół reklamacji,
- oryginał listu przewozowego lub etykiety,
- kopię protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kierowcy,
- faktury zakupu przedmiotu, którego dotyczyła szkoda,kalkulacji kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji – w przypadku producentów,
- faktury za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana,
- udokumentowaną kwotę roszczenia,
- wykaz załączonych dokumentów.
Kiedy reklamacja MOŻE nie zostać rozpatrzona pozytywnie?
- jeśli towar nie został zapakowany
- jeśli towar został nieodpowiednio zabezpieczony tj.: nie spełnia standardów pakowania firmy CTL GROUP
- jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie ma widocznych uszkodzeń
- jeśli towar nie został sprawdzony w obecności kuriera
- w przypadku łączenia towarów np.: maska+błotnik, zderzak+lampa
UWAGA!
reklamacja jest możliwa tylko w momencie posiadania dowodu zakupu.
zrzeczenie się praw do reklamacji . W przypadku składania reklamacji przez osobę/firmę, która nie jest zleceniodawcą, wymagane jest uzyskanie od zlecającego dokumentu w którym to zleceniodawca (płatnik) zrzeka się praw do reklamacji na rzecz nadawcy/odbiorcy. Dokument ma na celu zapobieganie dublowania się reklamacji.
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania
i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
x