Wyślij przesyłkę


Zaloguj się Załóż konto

Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Czy jest możliwość zmiany adresu doręczenia?


Jak przeadresować paczkę? Mamy na to kilka sposobów
 

Przeadresowanie w obrębie miasta dostawy - usługa bezpłatna

  1. Bezpośredni kontakt z kierowcą odbierającym lub doręczającym

    Telefon do kierowcy znajduje się w :
    - panelu klienta, zakładka zlecenia/szczegóły zlecenia

     
    - w wiadomości SMS, którą otrzymuje każdy klient - o ile numer telefonu jest wpisany poprawnie. W tej wiadomości jest również podany telefon do kierowcy doręczającego przesyłkę a w przypadku załadunku towaru, numer do kierowcy odbierającego.
     
  2. Kontakt z BOK lub swoim opiekunem


Przeadresowanie pomiędzy miejscowościami -  usługa płatna

  1. Zmiana adresu tylko i wyłącznie po kontakcie z BOK lub opiekunem klienta.

    Po odebraniu przesyłki przez kierowcę, zmiana adresu dostawy na inny będzie dodatkowo płatna. Mówimy o pomyłce w kodach pocztowych. Najczęstsze pomyłki to pomylenie liczb w kodach pocztowych, np.80-001 a 30-001. Bardzo ważne jest sprawdzanie przy wypełnieniu zlecenia, mapy na której naniesione są punkty załadunku i dostawy. Terminy realizacji usługi ulegną wydłużeniu.



W przypadku konieczności zmiany adresu odbioru lub doręczenia prosimy o kontakt z biurem.


powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x