Odbiór i doręczanie przesyłek
Odbiory i doręczenia przesyłek realizujemy 7 dni w tygodniu, w godzinach 6:00-23:00 bądź w innych godzinach ustalonych wcześniej z klientem. Przy akceptacji zlecenia, zleceniodawca informowany jest o przewidywanych terminach załądunku oraz dostawy.
Tolerancja
W zleceniu podane terminy odbioru i dostawy przesyłek są przewidywane i obowiązuje tolerancja +/- 2 dni robocze. Tolerancja to zbieg zdarzeń losowych niezależnych od CTL m.in:
Powiadomienia SMS
System wysyła zarówno do nadawcy jak i odbiorcy towaru powiadomienia SMS, w treści informując o przewidywanej dacie załadunku /dostawy wraz z telefonem do kierowcy z którym ustalamy szczegóły związane z danym zleceniem.
List przewozowy
Podczas odbioru przesyłki Usługobiorca zobowiązany jest do przekazania kurierowi wydrukowanego listu przewozowego lub etykiety, wygenerowanych przez serwis.
Brak przesyłki
W przypadku, gdy kurierowi nie zostanie przekazana przesyłka, np. z powodu nieobecności osoby za to odpowiedzialnej lub gdy przesyłka nie jest przygotowana do nadania, Usługodawca - na wyraźną prośbę Usługobiorcy - może zlecić kolejną próbę odbioru przesyłki. Wszelkie opłaty z tym związane, które mogą zostać doliczone przez kuriera zgodne z Cennikiem Usługodawcy, pokrywa Usługobiorca. Płatność następuje na postawie faktury VAT wygenerowanej przez serwis.
Sprawdzenie zawartości
Odbiorcy nie przysługuje prawo do rozpakowania przesyłki i sprawdzenia jej zawartości przed potwierdzeniem jej odbioru, jeżeli przesyłka dostarczona została bez śladów ingerencji i uszkodzeń.
Więcej informacji: Sprawdzenie zawartości
Potwierdzenie zlecenia
Po potwierdzeniu zlecenia przez CTL GROUP, zleceniodawca zobowiązany jest do: