Aby sprawdzić status przesyłki należy skopiować numer listu przewozowego, który znajduje się pod kodem kreskowy i wkleić go w zakładce "TRACKING"
Sprawdź poniżej, co oznaczają statusy przesyłek:
- WPROWADZONA DO SYSTEMU
status określa dokładny czas wprowadzenia danych do systemu i wygenerowanie etykiety nadawczej.
- PRZESYŁKA ODEBRANA OD NADAWCY
przesyłka uzyskuje status "Odebrana od nadawcy" po zeskanowaniu jej przez naszego kuriera w miejscu nadania.
- PRZYJĘTA DO HUB / WYDANA Z HUB
są to statusy wejścia/wyjścia paczki na magazyn / z magazynu.
- PRZESYŁKA W DORĘCZENIU
przesyłka została zeskanowana na magazynie i przekazana kurierowi do doręczenia na wskazany adres. Odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail i SMS z numerem telefonu do kierowcy, który został przydzielony do danego zlecenia. Możemy w ten sposób szczegółowo ustalić dostawę towaru do klienta.
- PRZESYŁKA DORĘCZONA
przesyłka została doręczona do odbiorcy na wskazany adres w liście przewozowym lub inny ustalony z odbiorcą.
- ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI / ZWROT
przyczyn odmowy przyjęcia może być kilka.W takim przypadku należy się skontaktować z BOK, kierowcą przydzielonym do doręczenia paczki lub odbiorcą paczki w celu ustalenia przyczyny.
Kierowca zawsze informuje zleceniodawce o odmowie przyjęcia towaru.
W przypadku trudności związanych ze sprawdzeniem statusu przesyłki prosimy o kontakt z Opiekunem lub odpowiednim działem, który udzieli niezbędnych informacji.